۸ کاری که نباید در اینستاگرام انجام دهید! – بهترین ربات کلش اف کلنز
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶ در ۴:۴۳ ق.ظ توسط back118
هنگامیکه پستهای خود را بهدرستی منتشر کنید با انبوهی از مخاطبان مواجه میشوید که برای دیدن مطالب شما لحظه شماری میکنند. انتشار درست پستها بدان معنی است که چگونه:
- یک عکس عالی بگیرید
- لایک و نظرات بیشتری را دریافت کنید
- بهترین هشتگها را برای پستهای خود پیدا کنید
- یک دنباله واقعی برای خود بسازید

عکسهای زیر را پست نکنید
این بدان معنی نیست که هر یک از عکسهای شما باید دارای ارزش مکانی در نشنال جئوگرافی باشد. این مسئله بیشتر به نگاه کردن به عکسهای شما، انتقاد از تصاویر و چشماندازهایی که واقعا در اینستاگرام دارای ارزش هستند، مربوط میشود.
افرادی که به آنها علاقهای ندارید، دنبال نکنید

به یاد داشته باشید که عکسهای شما باید احساساتتان را بیان کنند و به مردم چیزهای جدیدی را نشان دهند که بعید است که در جای دیگری پیدا شود. عکاسی با موضوع غذا باید مردم را گرسنه کند و در عکاسی با مضمون مسافرت باید روایتگر چیزهای عجیب و غریب باشید. اگر هنوز تصاویری با این مضمونها پیدا نکردید اصلا نگران نباشید، از همین امروز شروع کنید و با وسواس بیشتری تصاویر موردنظرتان را تهیه و گلچین کنید.
هشتگها را نادیده نگیرید
اگر شما نظرات واقعی را در پستهای اینستاگرام خود دریافت میکنید نباید به هیچ وجه آنها را نادیده بگیرید. ارتباط برقرار کردن با دنبالکنندگان خود را راحت کنید تا بهزودی طرفداران واقعی خودتان را بیابید. انجام این کار باعث محبوبیت بیشتر پروفایل شما میشود و ممکن است افراد برای همکاری و یا درخواست مصاحبه با شما تماس بگیرند و به دنبال آن، پرسش و بینش آنها میتواند خلاقیتتان را افزایش دهد.
بهتر است از اینستاگرام به شیوهای استفاده کنید که از آن انتظار میرود. پروفایلهای خلاقانه و فوقالعاده را جستجو کنید و تنها آنهایی که دوست دارید را دنبال کنید و از بقیه صرفنظر نمایید. جالب است بدانید خوشبختانه اکثر کاربران از این پلتفرم استفاده میکنند. آنها از ویژگیهای جستجو و کشف اینستاگرام برای دنبال کردن پروفایلهای جدید کمک میگیرند.
همیشه استفاده از یک کپشن به معنای آن نیست که تنها یک قسمت از هشتگهای محبوب را چک کنید و امیدوار باشید تا دیگران تصاویر شما را ببینند. به نظر میرسد که استفاده بیش از حد از بعضی هشتگهای غیر خاص مانند love، #instagood ،#ike# و غیره معمولا پستهای شما را به سوی اسپمها سوق میدهند. در عوض بهتر است فقط از هشتگهایی که مرتبط هستند استفاده کنید چراکه در اینستاگرام قوانین خاصی در مورد هشتگها وجود ندارد..
اگر اکانت کاربری اینستاگرام شما یک حساب تجاری است باید حساب خود را به صفحه فیسبوک خود پیوند دهید تا از این طریق به برخی از تحلیلهای اساسی اما مفید دسترسی داشته باشید. با انجام این کار، تجزیه و تحلیلهایی مرتبط به شما نمایش داده میشود و همچنین میتوانید برداشتهای مختلف از هر یک از پستهای خود را مشاهده کنید تا ببینید چه کسانی واقعا از آنها رنج میبرند و چه کسانی از انتشار آنها استقبال میکنند. مرور این موارد به شما کمک میکند که بهطور مرتب پستهای مورد نظرتان را برای دنبالکنندگان خود انتخاب کنید.
دنبالکنندگان خود را نادیده نگیرید
چه خطاهایی در اینستاگرام را مشاهده کردهاید که دیگران باید از آن اجتناب کنند؟ و چه کاری انجام دادهاید که به شما کمک میکند عکسهای بهتری بگیرید و یا پیشرفت بیشتری داشته باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
تجزیه و تحلیلها را نادیده نگیرید
کپشنهای مناسب را فراموش نکنید

برخی از صفحات پرطرفدار در اینستاگرام در یک بازه زمانی اقدام به انتشار تعداد زیادی پست میکنند و پس از آن برای یک یا دو هفته هیچ اثری در صفحاتشان پیدا نمیکنید. ممکن است این کار برای شما راحتتر باشد، اما برای دنبالکنندگان شما اصلا مناسب نیست. به جای این کار، با آپلود یک یا دو پست در روز، با پستهای خود سازگار باشید و به دنبالکنندگان خود فرصتی برای شناخت بیشتر و سبک کاریتان بدهید. راحتترین راه برای انجام این کار این است که برنامهریزی برای پستهای اینستاگرامتان را پیش از سایر برنامههایتان قرار دهید.
متناقض رفتار نکنید
به استثنای اینکه شما یک فرد مشهوری هستید که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب میکنید، شما باید به چند قاعده اساسی بپردازید و از اشتباهاتی مانند اینها اجتناب کنید تا واقعا در اینستاگرام موفق شوید. به خاطر داشته باشید که با انجام کارهای فوق تنها خواهر و برادر و برخی دوستان شما پستهایتان را دنبال خواهند کرد، حال اگر از این وضعیت خوشحال هستید، خوب است؛ اما در غیر اینصورت فرض میکنیم که میخواهید اکانت اینستاگرامتان را به سطح بالاتری برسانید. پس بهتر است صبور و پایدار باشید و همیشه در بهبود آنچه قصد انتشار آن را دارید، سعی کنید.
قوانین اینستاگرام را برای تبدیل شدن به یک حرفهای دنبال کنید
فاصله گرفتن بیش از حد از برندها
